Обрати сторінку

Фото 1 . Fullmatic 36.
На фото 1 показана встановлена та готова до роботи УФ лакувальна машина Fullmatic 36, розроблена та вироблена компанією Komfi (Чехія).

Фото 2. Розташування валів.
Машина побудована за дуже простою схемою (фото 2) – відбиток проходить між валу 1 і притискним валом 2, в результаті лак з лакуючого вала наноситься на відбиток. Товщина шару лаку на лакувальному валу регулюється дозуючим валом 3, а подається лак між валами через трубку 4. Лакує дуже якісно, ​​кількість лаку регулюється в широких межах, аж до великого передозу (наші поліграфісти це люблять?). Але лак потрапляє і на притискний вал, в результаті забруднює оборот відбитка, а це погано. Щоб знімати лак з притискного валу, передбачений ракель 5. Ось тут і починається найцікавіше – при притиску ракелю перекашується притискний вал. Штатний ракель – пластиковий. Для якісного очищення притискного валу його потрібно притискати досить сильно, хоча там і передбачено виїмку формою валу (Фото 3).

Фото 3. Оригінальний пластиковий ракель із виїмкою під вал.
Але що сильніше притиск ракеля, то більше перекошується притискний вал. А це єдиний засіб транспортування відбитка. Після валів вже є вакуумний конвеєр, але користь від нього, якщо відбиток виходить перекошеним? Він не завжди і до приймального лотка доходить.
Як уникнути перекосу притискного валу? Спробуємо м’який гумовий ракель:

Фото 3. Гумовий ракель.
Результат краще – такий ракель якісно чистить притискний вал при помітно меншому притиску. Але навіть такий притиск таки перекошує притискний вал. Спробуємо ракель із силіконовою кромкою:

Фото 4. Металевий ракель із силіконовою кромкою.
Такий ракель використовується на друкарських машинах Mitsubishi. Край дуже м’який, що ще знижує зусилля притиску, при цьому перекіс притискного валу зменшується, але не зникає. Треба щось робити. Вивчаємо схему управління валами та ракелями – фото 5.

Фото 5. Регулювання валу притиску та ракелі.
Колесо з накаткою 1 притискає або відводить притискний вал, рухаючи важіль 2 (у формі пластини). А колесо з накаткою 2 притискає чи відводить ракель. Але ось сюрприз – його акцент закріплений на важелі (пластині) притиску притискного валу. І якщо з неоператорського боку цей вал зафіксовано, то з операторського боку, де зроблено фото, цей вал ВІДЖИМЕТЬСЯ! Висновок – потрібно розділити регулювання, щоб одне не впливало на інше. Спробуємо перенести упор ракелі з важеля на станину.

Фото 6. Місце для встановлення упору на станині.
Знімаємо оригінальний упор із отвору 1. Свердлимо отвір 2 у станині. Виготовляємо новий упор (він має бути вищим) і збираємо механізм переміщення ракелю з упором, закріпленим у станині.

Фото 7. Механізм переміщення ракелі з упором, закріпленим у станині.
Перевіряємо у роботі.

Фото 8. Зазор між лакуючим та притискним валом.
На фото 8 добре видно, що паралельність лакуючого та притискного валу не залежить від сили притиску.
Апарат хороший, але без доопрацювань або оборот бруднить, або відбитки передає криво. А замовник вимагає якісного блискучого відбитка.

    Монастирський
    Сергій Володимирович

    +380503322194

    Заповніть заявку

    прізвище ім'я

    Назва організації

    місто, адреса

    Електронна пошта

    телефон

    предмет запиту